پارچه چادر کانتینری
نوشته شده توسط : jahanberezent

چادر کانتینری

پارچه چادر کانتینری

چادر کانتینری نوع مناسب از پارچه های برزنتی می باشد. پارچه برزنت خود در نوع های مختلفی بوده و دارای خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی می باشد.
چادر کانتینری با استفاده از الیاف مصنوعی همراه با پارچه های پلی استری در مجموعه ی جهان برزنت قابل تولید می باشد. پارچه های پلی استر به دلیل پلاستیکی بودن جنس آن ها از نفوذ آب و رطوبت به داخل پارچه جلوگیری می کنند. 
چادرهای کانتینری به لحاظ ضخامت تنوع بسیار زیادی دارند. تنها تفاوت آن ها در تعداد لایه های تشکیل دهنده ی چادر کانتینری می باشد. 
چادر کانتینری به دو صورت یک رو و دو رو قابل تولید می باشد. چادر کانتینری با دو لایه در دو طرف این چادرها از دو پارچه ی پلی استر و مواد نفتی به کار برده شده است. وجود پارچه های پلی استر و پارچه های چرمی در چادر برزنت کانتینری سبب افزایش دوام، استحکام و مقاومت در این چادرها شده است. 
چادر برزنت کانتینری با ضخامت دو لایه در برابر ضربه و یا برخورد با اجسام تیز از مقاومت بالاتری نسبت به چادر ترانزیتی با ضخامت یک لایه برخوردار می باشد. 
معمولا از این پارچه ها در ساخت انواع سایبان ها و سقف های موقت مورد استفاده قرار می گیرند. چادر کانتینری معمولاً ورقه های پلاستیکی هستند، که از انواع مختلفی از مواد تشکیل شده اند. شما می توانید، در سایت جهان برزنت با کیفیت ترین نوع چادر کانتینری با نازلترین قیمت را تهیه نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 814
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: